Potřebujete poradit?
(Po-Pá 8-15 hod)
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík dočista zeje prázdnotou
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat na info@coolcase.cz
Nakupte ještě za 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

Zásilkovna za 49 Kč

  1. Úvod
  2. Informace
  3. Reklamační podmínky
Reklamační podmínky

V případě koupě zboží spotřebiteli (tj. fyzickými osobami mimo rámec jejich podnikatelské činnosti se uplatní následující reklamační podmínky):

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů, informovat prodávajícího o zjištěných vadách. Reklamaci je nezbytné uplatnit prioritně e-mailem na adresu info@coolcase.cz nebo zasláním na adresu Tylova 11, Plzeň, 301 00. Při uplatnění reklamace musí být prodávajícímu zaslán stručný popis vady umožňující prodávajícímu vadu posoudit. Prodávající si může vyžádat pro účely posouzení oprávněnosti reklamace zaslání zboží na adresu prodávajícího.

Prodávající je povinen reklamaci kupujícího přezkoumat do nejpozději do 7 pracovních dnů ode oznámení o vadě učiněném dle předchozího odstavce. V této lhůtě je prodávající rovněž povinen informovat kupujícího o možném způsobu řešení jeho reklamace. Pokud bude pro účely posouzení reklamace nezbytné vyjádření dodavatele prodávajícího, může být shora uvedená lhůta 7 pracovních dnů přiměřeně prodloužena. O způsobu vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího informovat e-mailem nebo telefonicky, popř. jiným způsobem dohodnutým mezi prodávajícím a kupujícím.

V případě, že bude reklamace shledána oprávněnou, je prodávající povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů. Kupující tímto bere na vědomí, že pro vyřízení reklamace si prodávající může vyžádat originál záručního listu a dále doručení reklamovaného zboží na adresu kupujícího. V takovém případě začíná lhůta 30 dnů běžet od doručení shora uvedeného na adresu kupujícího. Jednotlivé nároky kupujícího z oprávněné reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

Záruční lhůta na dodané zboží se sjednává v délce trvání 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet od dne dodání zboží.

V případě, že kupující není spotřebitelem ve smyslu občanského zákoníku (tj. není fyzickou osobou nepodnikatelem), řídí se podmínky uplatňování vad ze záruky a záruční doby příslušnými ustanoveními obchodního zákoníku.

Novinky v eshopu

Zas to Xiaomi. Dva telefony s podobným názvem, ale jinou konstrukcí. To jsou Xiaomi Redmi Note 8 a Xiaomi Redmi Note 8 Pro
09.10.2019
Zas to Xiaomi. Dva telefony s podobným názvem, ale jinou konstrukcí. To jsou Xiaomi Redmi Note 8 a Xiaomi Redmi Note 8 Pro
V posledních dnech se u nás začaly prodávat prodávat dva nové modely od Xiaomi - Xiaomi Redmi Note 8 a Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Podobný název, podobné... číst celé
Nabídka pro iPhone 11 je tu!
16.09.2019
Nabídka pro iPhone 11 je tu!
Neleníme a náš eshop se již zelená velikánskou nabídkou krytů, silikonových obalů i flip knížkových pouzder pro Apple iPhone 11, Apple iPhone 11 Pro a... číst celé
Ochranná skla na Samsung Galaxy Note 10 a Note 10+
29.08.2019
Ochranná skla na Samsung Galaxy Note 10 a Note 10+
Ochranná skla na Samsung Galaxy Note 10 a Note 10+ jsou tu. Suprový UV skla Monkey Glass od BLUEO. číst celé
Novinky Nillkin pro Honor 20 a Honor 20 Pro
28.08.2019
Novinky Nillkin pro Honor 20 a Honor 20 Pro
Právě jsme si pro vás připravili stylová pouzdra od firmy Nillkin ve flipovém i silikonovém provedení. Stačí jen vočíhnout a s úžasem koupit. číst celé
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
2014 - 2019 © COOLCASE.cz - Všechna práva vyhrazena. Design od OndrejDvorak.com
 
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.